سلامتی خودم…..
روزی که عاشقت شدم ،نـــــه چتر داشتی ! نـــــه چمدون ! از کجا باید میفهمیدم که مســـــافری !؟

                                                          به آسبادچت خوش اومدید

سلامتی خودم…..
که بهتر از همه بلد بودم بهش دروغ بگم..
ولی نگفتم.


سلامتی خودم….
که راحت می تونستم خیانت کنم..
ولی نکردم.


سلامتی خودم….
که تو بدترین شرایطش هم ترکش نکردم.
سلامتی خودم… که این همه احمق بودم!

 

مجموعه عکس های جدید عاشقانه از دختران تنها



نظرات شما عزیزان:

ِیگانه
ساعت9:40---22 مرداد 1392
مردمانی هستند که میخواهند بدانند تو چه مرگت است …
و وقتی بفهمند چه مرگت است …
بهت میگویند بس کن …
انرژی منفی نفرست …
اینجاست که سکوت معنا پیدا می کند …
و تنهایی می شود تنها چاره … !


یگانه
ساعت13:52---20 مرداد 1392
یــــــــک روز
به خودت می آیـــــی
آن روز می فهمـــــی خــــــودت را
به پـــــای کســـی کـــــه هیـــــچ وقــــت
پیـــــشت نبـــــــوده ، پیـــــر کــــردی …


sanaz
ساعت19:39---18 مرداد 1392
هیس… حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام…بگو کسی حرفی نزند… بگذار لحظه ای آرام بگیرم…

farshad
ساعت2:33---12 مرداد 1392
valla be ghoran
khak bar sare mane khar ke ba hameye kesafat kariao doorooghash doosesh dashtam,kheyli oskolam be khoda
be man sar bezan lotfan
mer30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریـــــــخ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, ساعــــت 1:19نویــــسنده ℳ Ơ ℌ Ⱥ Ԃ 乇 S 乇 ℍ |